Valvakan, Obama och jag

Åh, jag skulle (nästan) kunna göra vad som helst för att få sitta vaken i natt och kolla på valvakan med Filip och Fredrik. Dock är det inte lika lockande att gå till skolan direkt när valvakan är slut... Fast å andra sidan kan man nästan säga att jag skulle göra det i studiesyfte. Mitt slutarbete ska ändå handla om det amerikanska rättssystemet, vilket inte ligger allt för långt från presidentvalet.

Jag hoppas, tror och vill att Barack Obama vinner. Är det någon av mina läsare som inte tycker det?

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej, jag är med på ditt val, låt Obama vinna!

Postat av: Anonym

haha vi kunde ha kört maraton me klassen så hade vi alla kommit som zombis ti skolan imorron:D

2008-11-04 @ 19:27:40

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback