Vart tog min prenumeration vägen?

Eftersom det är billigare att prenumenera på en svensk tidning inom Sverige (än att de ska skicka tidningen heeeela vägen hit till Åland), så har jag min Cosmo-prenumeration adresserad till min styvpappas kontor. Men nu har jag inte fått tidningen på ett tag, jag undrar om prenumerationen har tagit slut. Eller om gubbarna inom asfaltsbranchen har roligt med en ny tjejtidning varje månad. Jag kan precis se det framför mig, ett  gäng lönnfeta gubbar (50+) som sitter på kafferasten och blädrar i tjejtidningen fylld med mode, skönhet och sex. Ja, om fallet är sådant så är jag nästan glad att jag inte har fått tidningen. Det är absolut värt det! Haha.

Kommentarer
Postat av: Sofia

haha, håller med!

Postat av: Jilina

hejsan! vill du bli veckans bloggare? kika då in på min blogg här och anmäl dig : http://isaba.blogg.se/2008/november/vill-du-bli-veckans-bloggare.html

2008-11-08 @ 19:06:37
URL: http://isaba.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback