Blåsten gav oss mera tid

Hej! Som vanligt på helgerna så väljer jag att umgås med älsklingen, istället för att lägga tid på bloggen. Just nu sitter jag med A bredvid mig, fast han egentligen skulle ha suttit på Rosella just nu. På grund av den hårda blåsten så kan inte båten ta i land på svenska sidan, och därmed inte heller åka tillbaka hit till Åland. Enligt Viking Line ska båten gå senare ikväll, när den har kommit hit, men jag undrar om det verkligen blir så. Min älskling får jag i alla fall ha kvar tills imorgon bitti! Jippi!

Kommentarer
Postat av: Anna

Min faster var en av dom som blev sittande ombord på Rosella. Båten skulle väl ha varit inne vid 1, men kl 5 satt hon fortfarande på båten :/ Hemska väder..


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback