En förändring har skett

Jag tog en lugn stund i badkaret. Badolja, badsalt, ansiktsmask, en bra bok... Ja, ni vet, allt som gör det mysigt. Men det blev lite väl mysigt, så jag slocknade en liten stund i badkaret. Tur att jag inte sjönk ner under vattnet, för då vet man aldrig om jag skulle ha drunknat. HIMLA TUR att jag inte gjorde det!

Dessutom har jag gjort en förändring ikväll, resultatet får ni se imorgon. För jag vill att min familj, pojkvän och klass ska få se det före er läsare. Hihi, elakt mot er va? (Dock är väl 50% av mina läsare även mina klasskompisar).

Vill ni så får ni fritt gissa i kommentarerna på vad förändringen är!

Kommentarer
Postat av: Liz

men åh va svårt!

Meen jag tänker gissa på att du klippt pannlugg kanske? Eftersom du pratade om det idag^^ Annars kanske du sytt om ett plagg eller möblerat om.



Nå mer gissnar kommer jag inte på. Som känns troliga alltså. Så svårt när du inte sa om det var ditt utseende, rum eller ngt annat juuh :P

2008-10-08 @ 19:04:46
Postat av: Malin

Jag tror nog också att det är något med håret :) Men du färgade ju det just så jaa.. kanske pannlugg då som Liz sa?

Postat av: Anna

lär ju vara nått med håret tror jag med? :)

2008-10-08 @ 19:13:50
URL: http://tingeling0.blogspot.com
Postat av: Fanny

Jag vet vad det är :)

2008-10-08 @ 19:34:06
URL: http://fannylindfors.blogg.se/
Postat av: Ann

håret, eller tatuering gissar jag på. kanske en piercing?

2008-10-08 @ 20:44:55

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback