Det här handlar mest bara om mat, eller hur?

Ja, vid halv tio tiden igår hade vi äntligen ätit middag. Det har hänt ett antal gånger den här hösten att vi ätit middag först så sent, men det ska inte bli en vana! Hur hälsosamt kan det vara att äta en stadig måltid husmanskost precis innan läggdags? För att inte tala om hur svårt det är att somna, när man precis har tankat på energiförrådet med mat.

Nåja, nu har vi i alla fall ätit frukost nyligen - vilket ju får anses vara på passlig frukosttid. Snart ska Adam åka iväg till skolan och lite senare är det min tur. Efter skolan blir det gymmet för min del och sedan är jag och Adam bjudna till Sandra och Marcus på middag - lyxigt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

jag ska också till gymmet i dag. Ska försöka träna på egen hand eftersom reumagruppens träning bara var 5 ggr.Minst 15 min på promenadbandet ska det också bli!

Ha en bra dag gullungen min!

2009-12-08 @ 09:45:16

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback