En bra tisdag

WOHOOOO, alla julklappar köpta! Bortsett från Adams julklapp(ar). Två julklappar befinner sig någonstans i postens händer, men annars är allt hemma. Nu gäller det att slå in dagens inköp och sedan skicka ut "räkning" till tre av mina systrar. Hihi. Casha in pengar!

Dessutom har Tinca varit här och hämtat vinterdäcken - och så lämnade hon lite studentlyx åt oss. Brieost, vin, kex och vindruvor! Det blir bestämt en myskväll någon gång den här veckan.

Nu ska jag plugga arbetsrätt, inte lika roligt dock. Men ikväll blir det roligt igen, på stand up-pub.

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag blir lite små stressad när du säger att du handlat klart julklappar. Jag har inte ens börjat :S haha, kram


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback