En liten stockholmsupdate

Nu har vi dammsugit hela lägenheten och städat badrummet ordentligt. Tvättat klart har vi också gjort (sängkläder och handdukar - därför vi tvättade "nu igen"). Fläskfilén ligger i marinaden och potatisgratängen börjar ta form. Adam är just nu och köper lite nya fina kläder till sig inför jul och nyår (och så ska han köpa mera potatis). Jag ska försöka packa ihop lite mera saker. Jag kommer ha hur mycket som helst med mig till Åland. Tre separata tygväskor med julklappar och saker till familjen (som jag fått köpa här i Sverige åt dem). En rullväska sprängfylld med skolböcker och kläder. Och sedan blir det nog en väska till med hygienartiklar, smink och allt annat som vanligen finns i en handväska. Och så ska datorn med någonstans. Det kommer se roligt ut när vi ska försöka tränga oss in på bussen, haha. Återkommer med en bild om jag kommer ihåg och hinner imorgon.

Dags att packa lite till och sedan blir det middag och mys tillsammans med Adam hela kvällen. Skriver nog igen i morgon bitti, eller först när jag har äntrat åländsk mark.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback