En vecka och en dag kvar till julafton

Idag är det onsdag, tror jag åtminstone. Det är lite svårt att hålla reda på dagarna när man inte har skola 8-16 fem dagar i veckan. Mitt PM är färdigskrivet (en genomgång av det återstår dock). Jag har (äntligen) läst klart Anställningsförhållandet. Jag har nyss ätit lunch (i vettig lunchtid!). Jag ska snart gå och träna (måste bara få på mig andra kläder - har nattlinne, mjukisbyxor och kofta just nu). Efter träningen ska jag fortsätta plugga (läsa i Äktenskap, Samboende, Partnerskap). Sedan ska jag läsa (klart) Cosmopolitan och Glamour. Och Elle om den har landat i postlådan. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Mamma

alltså HUR många tidningar läser du i månaden?,det är ju samma innehåll i alla blaskor!

2009-12-16 @ 15:01:27

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback