How will I survive?!

Ja, nu förhåller det sig så att jag har varit olydig. Jag har suttit framför datorn BETYDLIGT mer än vad jag har pluggat de senaste dagarna. Och som vi alla vet måste skolan prioriteras och olydiga barn straffas. Eftersom mamma inte är här och kan konfiskera nätverkskabeln (japp, det hände några gånger under min högstadietid), så får jag istället lita på min självdisciplin. Jag har nämligen datorförbud i 24 timmar, med start klockan 00:00 i natt.

Under den här tiden ska jag hinna plugga j-vligt mycket.

Dyker jag (mot förmodan - jag menar, jag är ju inte korkad och avslöjar mitt eget trots av förbudet) upp här på bloggen, eller någon annanstans i cyberrymden - så får ni skicka en massa virus till mig som snabbt som katten stänger av min dator. Överens?

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det funkade iallafall att dra ur kabeln. Vi har också haft en tid med äggklocka,kommer du i håg det?

2009-12-10 @ 22:09:05

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback