Ja, egentligen har jag helg just nu

Näej, det här med att plugga effektivt gick ju inte bra. Inte det här med att bli frisk och pigg heller. Kanske jag kan skrämma iväg förkylningen genom att plugga? I så fall vore det ju underbart. Snacka om att kombinera nytta med nöje (eller det blir väl egentligen nytta med nytta?)!

Nu ska jag äta en clementin och läsa ett rättsfall. Förresten, när jag var yngre åt man alltid mandariner på vintern. Vart har de tagit vägen? Det säljs ju bara clementiner överallt, och det är väl inte samma sak?

Kommentarer
Postat av: Anna

Eller så var man okunnig när man var liten och kallade allt för mandariner ;) Men det är nog nån skillnad på mandariner och clementiner, men jag vet inte vad :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback