Ja, snart är 2009 slut - tro det eller ej!

Äntligen är denna dag slut och jag kan krypa ner i min säng igen. Det var verkligen inte roligt att sitta och läsa om familjerättsliga avtals verkan gentemot borgenärer och dylikt ikväll, men nu är det genomläst - så nu dröjer det några dagar innan jag måste börja gå igenom det igen. Ikväll har jag även installerat och sysselsatt mig med Voddler - verkar riktigt lovande! Dock var filmkvalitén (på den filmen jag testade) väldigt dålig, som dvd eller till och med sämre. Och så var det långa episoder av reklam innan man kom fram till filmen. Själva programmet var även ganska svårmanövrerat, vilket störde lite. Och utbudet på film var ju inte det allra bästa. Men själva principen, gratis och laglig film över nätet, är ju underbar. Det kommer nog slå stort så fort alla filmtillverkare inser att det är framtidens sätt att bli rik på filmskapande.

Imorgon ska jag, mina två småsystrar och mamma bege oss till gymmet när det öppnar (10). Jag ska lära mina småsystrar allt jag kan om gymträning! Efter det tänkte jag försöka skriva ihop en nyårskrönika här på bloggen (jag lovar inte att den kommer imorgon, den kanske får bli en krönika in på det nya året). Sedan tänkte jag att Adam får komma och hämta mig för att åka via någon matbutik och panta flaskor från gårdagskvällen. Därefter tänker jag spendera de sista timmarna av året i Kalmarnäs tillsammans med Adams familj. Det blir säkert bastu, god mat, vin och fyrverkerier. Precis lagom lugnt och trevligt!

Kommentarer
Postat av: Hannah <3

om du vill ha 100 läsare till så bli medlem på http://www.bloggtrafik.nu/index.php?sponsor=loveelyy där får man garanterat 100 läsare till :D kolla in min blogg också, snälla! Ha de gött!

2010-01-02 @ 21:16:47
URL: http://loveelyy.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback