Måndag - 091207

Igår kväll hade jag väldigt svårt att somna (miljöomställning?), vilket resulterat i att jag idag är rätt trött. Trots detta tvingade jag mig upp ur sängen tidigare än vad jag behövde, för att hinna leta efter lite material till mitt PM. Vilket jag nu har påbörjat. Så småningom ska jag börja dra mig iväg till skolan för två lektioner introduktion till familjerätten. Därefter tänkte jag åka hem, träna och sedan fortsätta plugga. Antingen med PM:et eller läsa klart (den förbannade) boken Anställningsförhållandet. Dessutom behöver jag förbereda mig lite inför lektionen imorgon. Nu skulle det vara skönt att bo hemma, så att någon annan handlar och lagar mat åt en. Det enda man behöver fokusera på själv är att få i sig maten och plugga, plugga, plugga.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Aha det är först när barnen flyttar hemifrån som de märker hur mycket en mamma faktiskt gör i hemmet..Tjohoo:) Bättre sent än aldrig.kram

2009-12-07 @ 18:25:30

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback