Mina torsdagsplaner

Ja, så är även den här dagen igång. Planerna för dagen är att lämna in PM:et i skolan (jobbigt att åka dit (25 minuter) - lämna fyra A4-ark och sedan åka hem igen (25 minuter)). Sedan gå i lite affärer här i Sickla. Jag ska införskaffa två leggings åt min lillasyster, en julaftonsklänning åt mig själv och eventuellt några smycken. Dessutom är jag grymt sugen på ett par skor - men min ekonomi säger att det inte är du-är-värd-att-unna-dig-något-fint-tider. Trist! Efter det blir det att ladda upp inför kryssningen. Ikväll klockan 19.30 avgår Silja Galaxy med 140 förstaårsjuridikstuderande - vi ska äta buffé (klockan 22 ikväll...) och umgås. Dessutom har vi sagt att vi ska försöka att inte bara prata om skolan. För nu är ju faktiskt jullovet officiellt inlett! Hur som helst, imorgon klockan 18.15 stiger vi iland i Stockholm igen. Då är det tydligen tanktömning på Juristernas hus - men det återstår att se om jag hänger med dit eller åker hem och tar det lugnt. På något sätt känns det som att sömn inte är det vi kommer få mest av under kryssningen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback