Så mycket att göra - så lite jullov kvar

Det blev inget pluggande idag - istället körde jag och Adam på slödag fullt ut. Jag har fortfarande nattlinne på mig!

Imorgon ska jag däremot hinna med diverse olika saker. Först blir det "tidig" uppstigning (lite före tio), sedan blir det en timme på gymmet med lillasyster. Därefter kommer pappa med familj till Åland, för att fixa med lite bankärenden. Jag följer med dem till banken, så kan jag passa på att sätta in alla julklappspengar då. Sedan när pappa och de andra har åkt iväg med båten igen ska jag plugga fram till sängdags. Tisdagen kommer även den bestå av plugg och åter plugg. Fast på tisdagskvällen (29 december) kommer vi samlas ett gäng från gamla klassen här (så ni som läser det och inte ännu har sagt till Julia Ls att ni kommer - hör av er till mig!), roligt! Det blir säkert utgång på det, så onsdagen blir nog pluggfri. Nåja, det är mina planer för de närmsta dagarna. Nu under jullovet har jag inte så mycket spännande att rapportera från min vardag.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback