Sarkasm - också en form av skrivteknik

Enligt min bloggstatistik var det en dag och två timmar sedan jag senast skrev ett inlägg. Hemska tanke, vad ni måste ha haft tråkigt sedan dess! Vilken tur att jag kom att tänka på er mitt i allt och kände för att knappa ner några ord här.

Sedan det senaste inlägget har jag tränat (det gick helt okej, träningsmässigt gick det riktigt bra - men det gick så snabbt att det kändes som att jag inte hade tränat tillräckligt), ätit middag och haft det trevligt hos Sandra och Marcus, sovit, vaknat, åkt till skolan för 25 minuter information/frågestund inför PM:et, åkt via Matberget och hämtat ut ett paket och sedan gått hem, ätit lunch, kollat på Desperate Housewives - och nu måste jag verkligen plugga. För snart kommer jag att bli sjuk, jag är helt säker på det. Min hals värker ständigt, jag är hängig och trött, jag hostar, jag är snuvig. You name it, I'll have it!

Visst kände ni hur era liv blev snäppet roligare, snäppet mer meningsfulla och snäppet mer livfulla än hur det var innan jag uppdaterade bloggen?

Kommentarer
Postat av: Hannah W

Jag kollade faktist i min lunch timme och undrade va hade hant med dej!!



xx

2009-12-09 @ 19:04:51
Postat av: Mamma

oh vilken underbart spännande dag! jag sitter och väntar på en av dina småsystrar som inte kan passa tiden.aja baja!!

2009-12-09 @ 21:06:08

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback