Snart är det jul, här i vårt hus

Idag har vi första december. Det betyder att vi har 23 dagar kvar till julafton. Underbart! I år kommer jag inte ha någon kalender på min blogg, jag har inte lyckats komma på något bra. Storbloggarna lottar ut saker varje dag och Malin kommer antagligen ha en superfin teckning. Och jag nöjer mig med att glatt öppna mina två chokladkalendrar - även fast det kanske inte är så roligt för er läsare.

Planerna för dagen är att läsa så mycket ur Anställningsförhållandet som möjligt, handla de sista julklapparna (förutom Adams, den sparar jag på lite), träffa mammas kompis som ska hämta vinterdäcken som står i våran hall, träna och gå på Stand Up-pub ikväll. Det är möjligt att träningen blir först imorgon, får se hur jag ligger till tidsmässigt senare idag.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag vill oxå ha en chokladkalender. Mrn jag får väl nöja mig med min fotokalender :)


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback