Snart, snart är det julafton

Just nu sitter jag i Kalmarnäs hos Adams familj - vi är barnvakter åt hans lillasyster (igen). Så småningom ska jag åka tillbaka till min egen familj, för där befinner sig syskon och kusiner redo att koka och baka julgodis. Jag tänkte försöka delta i julbakandet, men av erfarenhet från tidigare år vet jag att alla tröttnar väldigt snabbt och till sist är det bara någon kvar som får göra allt (jag brukar oftast tillhöra de som blir kvar). Förhoppningsvis har alla blivit lite äldre och lite mer tålmodiga än tidigare år.

Resterande planer för dagen är att måla naglarna, plocka ögonbrynen och annat fix för att vara på topp imorgon! Kvällen ska spenderas med ett julklappsspel som har blivit tradition i vårt hushåll kvällen före julafton. Adam kommer och sover med mig, för då hinner vi få julaftonsmorgonens timmar tillsammans. Iiiih, jag älskar verkligen julen! ♥

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback