Söndag - sista dagen i Stockholm 2009

Okej allihopa, nu ska det städas, tvättas och packas i den här lägenheten! Jag hade tänkt hinna träna idag, men på något sätt känns det lite väl optimistiskt. Nåja, jag får helt enkelt klara mig och träna på Åland istället. Efter städningen och allt det andra ska jag och Adam belöna oss med potatisgratäng och fläskfilé till middag. Imorgon klockan 10.10 går bussen från Cityterminalen och sedan är det jullov. (Jenny om du läser det här, vi åker alltså med tidigare båten - så vi får ses framme på Åland i stället.)

Kommentarer
Postat av: Mamma

det kan inte vara möjligt att ni igen ska städa och tvätta! Du är t.o.m värre än jag med tvättning!Välkommen hem!

2009-12-20 @ 11:24:57

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback