Inte riktigt min dag

Idag på idrotten slog jag armbågen. Det är inte svullet och det är inte missfärgat, men det gör ont så in i helvete. Det strålar i benet i armen och muskelfästet är otroligt ömt, eller, muskeln ända ner till handleden är öm. Starka värkmediciner gör att jag inte gråter varje gång jag rör på armen/tar i något. Det är inte riktigt bra tror jag.

Ikväll har jag och Madde jobbat, tre intervjuer och två fotograferingar hann vi med. Inte riktigt som planerat och jag känner mig inte hundra nöjd med min insats, men jag ska försöka få till en bra artikel i alla fall. Och Maddes bilder blir alltid bra, så jag litar på det (känn pressen!).

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är nog inte riktigt normalt att skada sig så mycket som vi (eller ni) i vår familj gör. Nu var det ju dock längesen jag klantade mig (peppar, peppar). Men ja, hoppas det blir bättre snart i alla fall :)

2009-02-26 @ 14:40:25
Postat av: Victoria

tjo hej, ha du varit o kollat upp armen då? :)

2009-02-26 @ 17:01:54
Postat av: mad

haha usch jag har inte ens tittat på bilderna än. hoppas fan du har rätt. och varför skulle du inte ha gjort en bra insats?


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback