Kondition och styrka!

Min planerade sovmorgon som jag skulle ha idag har jag sett fram emot hela veckan. Men såklart vaknar jag klockan 9.00 och kan inte somna om! Tur att jag i alla fall kände mig pigg redan vid den tiden. Efter två koppar kaffe blev det lång, hurtig promenad i snöslasket tillsammans med mamma och en motvillig hund.

När jag kom hem bytte jag direkt kläder till träningskläderna, och vandrade iväg till gymmet. Det blev 30 minuter kondition och 40 minuter styrka, jag körde igenom hela kroppen. Jag är rätt nöjd med mina träningsprestationer, speciellt med tanke på att träningen inte har varit riktigt vad den borde sedan mitten av december. Hjälp vad jag är seg med att komma igång! Haha. Nåja, nu ska jag försöka hålla igång tränandet.

Gymma på måndag, Frida?

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback