Promenad, handboll och pilates - hurra!

Det blev promenad (superhärligt i solen!), handboll (på idrotten, YES!) och pilates-dvd. Idag har jag verkligen gjort min beskärda träningsdel.


Imorgon på idrotten ska vi till avancia och gymma, jag ska pressa mig som fan. Dessutom ska jag försöka få till en ganska lång stund på löpbandet. Jag skulle vilja förbättra min kondition och min rörlighet i kroppen nu under våren, och samtidigt försöka börja bygga muskler. 

Dessutom har vi som uppgift i valbara idrotten att träna lite mer än vad vi vanligtvis gör, vilket för mig är idrott i skolan 3 h/v och gruppträning 2 h/v. Nu ska jag försöka hålla det föregående, samt lägga in pilates-dvd åtmistone en gång per vecka. Eftersom det är en skoluppgift så borde det ju inte vara några problem för min del... Haha.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback