The return of the living dead

För en bloggare är det väl toppen att försöka skapa längtan hos läsarna? Och nu eftersom mina uppdateringar har varit... låt oss säga; färre än vanligt, så har jag antagligen fått er att längta efter en uppdatering. Har jag rätt eller har jag rätt? (Okejdå, jag har fel, jag vet.)

(Bilden försöker illustrera hur ni spanar efter nya inlägg från mig, men som ni ser så är det ganska tomt.)

Imorse åkte A till El Stockholmo för lite skola och jag passade på att bli lite sjuk. Jag vaknade med stegring, halsont och var lika trött som igår kväll. Förhoppningsvis var det sömnbristen som orsakade de två andra symtomen, annars blir jag sur. För jag ska inte bli sjuk nu. Det är då ett som är säkert.

Kommentarer
Postat av: ida

HAHA! vilken passande, rolig bild:P skönt med kommentaren också. hihihi.

2009-02-10 @ 10:07:18

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback