Upp på spåret igen

Idag hade jag en träff med min slutarbetetshandledare, det kändes riktigt bra och vi kunde mötas på mitten. Visioner och verklighet blev en bra mix och hon hjälpte mig med konkreta tips kring sådant som jag själv inte är speciellt bra på. T.ex. att sålla bort överflödig information - jag tycker att allt är viktigt. Haha. Nu är jag peppad att fortsätta med slutarbetet, det ska bli ett ass kickin' arbete!

Nu tänkte jag äta lite och sedan ta en promenad. För att få frisk luft, solsken och för att kunna planera inför en artikel jag ska göra. Yes, jag ska skriva till marsnummret av Xit. Kul!

Kommentarer
Postat av: Kattis

vafan... shit! jag kan inte ändra det nu heller. skit då :( Hoppas att det går att läsa för andra...

2009-02-03 @ 15:47:03

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback