Det är inte sant!

Jamen skjut mig! Eller nej, gör inte det, jag gillar att leva; skjut min dator i stället. Precis när den hade gett upp totalt och jag hade kontaktat Dell bestämmer den sig för att ändra sig igen. När jag skulle testa en av sakerna Dell-support bad mig om, som krävde att datorn var igång, märkte jag att datorn inte ens startade i vanligt läge, men felsäkert läge fungerade. Så efter en miljon olika försök till att starta datorn i vanligt läge så tänkte jag att jag testar uppdatera drivrutinen igen. Och nu fungerar datorn såklart precis som förut. Två och en halvtimme har den varit igång nu, utan krångel. Vad ska jag nu svara Dell? Jag lovar att om jag skriver att den fungerar tipp-topp så kommer den att ge upp i samma stund som jag får svaret "Vad bra, hör av dig vid framtida bekymmer. Dell". Just nu har jag lust att hoppa på den, så att jag har orsak att skicka bort den och slippa se den ett tag. Konstigt va? Att känslorna för en dator kan vända så. Förut älskade jag den och grät nästan när den gav upp, nu vill jag döda min älskade. Hårt.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback