Var är min sömn?

Idag är jag hemma från skolan. Igen. Jag går runt med en ständig huvudvärk och yrsel, jobbigt. Jag tror att det beror på trötthet. I natt, till exempel, somnade jag runt 1-tiden, vaknade till och från fram till halv 4 då jag vaknade, sedan var jag vaken till halv 5, sov en timme och sedan var jag vaken till 8. Det blir ungefär 3 timmars sömn...


Dagen har spenderats framför tvn, kollandes på Lipstick Jungle. Dessutom har jag varit ut med mamma för att leta efter hennes glasögon. Hon halkade när hon var på promenad och slog i bakhuvudet ordentligt, så hon har en rejäl bula och troligtvis hjärnskakning. När hon halkade tappade hon antagligen glasögonen. Usch, hoppas mammas huvud blir bra snabbt!

Kommentarer
Postat av: ida

hm, men då är ju du och lilla tindra typ pysslingar? om jag inte är ute och cyklar på helt fel väg.

Postat av: ida

jag vet faktiskt inte. har inte träffat henne:P det närmaste jag kommit petronella var på allsången i badhusparken då jag fotograferade henne.

2009-02-11 @ 19:07:22
URL: http://idasfoto.blogg.se/

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback