Dagen

Min systeryster har tydligen ingen spricka i alla fall, jag väntar med spänning på att få höra vad hon har då. Men det verkar som att hon skadat sig på något sätt som är lindrigare än en spricka i alla fall, typ en stukning eller något. Tur! Det är bra när sjukhuset gör missar åt det här hållet. För när Thomas i min klass hade fått en spricka i handen så skickade sjukhuspersonalen hem honom och sa att han skulle röra på handen så mycket som möjligt, så skulle allt bli bra. Efter att Thomas hade gjort det så upptäckte de att det visst var en spricka och att handen skulle vara totalt stilla...

Nåja, det var absolut inte det som mitt inlägg skulle handla om. Jag hade tänkt skriva om att Blondinbella skriver att halva dagen är avklarad, medan jag nyss har fått i mig dagens första kaffekoppar och har tagit en dusch. Nu kan dagen börja!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback