Inte heller som planerat

Idag hade jag planerat att vara i skolan åtta timmar. Men så blev det inte heller. Istället stannade jag hemma med tokhuvudvärk. Den började igår kväll, så jag tog en tablett, den var kvar imorse, så jag tog en tablett, den var kvar när jag vaknade klockan tolv, så jag drack kaffe. Nu ligger den som ett hotande monster i bakhuvudet. Förhoppningsvis ger den sig av snart.

Gud vilket spännande liv jag lever, som aldrig blir som planerat!

Snart ska jag städa lite, bädda rent (tror jag) och sedan försöka få något skolarbete gjort. Eller så blir det Gossip Girl, det är sådant man aldrig vet.

Kommentarer
Postat av: Julia

Mojje var sjuk idag, om du inte redan har fått reda på det, så då gjorde vi inget vettigt på hennes timmar :) Vi skulle fortsätta på frågorna som vi fick i kulturgeografin för två veckor sen. Svenskan fortsatte vi med argumentations uppsatsen. Hoppas du blir av med huvudvärken!


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback