Ni börjar bli lite trötta på att läsa om mitt slutarbete va?

Nu är klockan två på eftermiddagen och jag har fått ganska mycket gjort till mitt slutarbete. Om vi inte skulle behöva använda oss av fotnoter, ja, då skulle jag kunna skriva klart min uppsats på direkten. Så känns det i alla fall. Visst, jag har en del frågor kvar i huvudet som jag måste försöka få svar på. Men det är inte några större problem. Mitt största problem är att hela tiden använda fotnoter, för att styrka min text. Nu när jag har läst så mycket om USA, så har jag ju all fakta i huvudet. Hur ska jag då kunna referera till något som jag har kommit fram till genom att läsa en miljon källor?

Nåja, lite frustration på vägen hör väl till. Just nu sitter jag med en ansiktsmask kletad i ansiktet och när den är bortsköljd är det dags för lunch. Sedan ska jag jobba på slutarbetet lite till, plus att jag tänkte göra engelska läxan som är till måndag och skriva lite på svenska argumentationsuppsatsen som ska vara klar om någon vecka. Jag behöver lite variation i skolarbetet, jag kan ju inte enbart skriva på slutarbetet!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback