Shopping och bio

Idag har jag och världens bästa spenderat några timmar på stan. Jag köpte en mössa (jag glömde alla hemma och här i Vällingby blåser det om öronen!), ett par björnvantar (jag ska visa bild, världshäftiga), en bok till examensarbetet (YES!! Den känns riktigt bra som källa) och lite hygienartiklar. Dessutom fick jag lite nytt smink av A (eller egentligen av hans mamma), som plåster på såren för det smink som A:s lillasyster totalförstörde för ett tag sedan. Sedan käkade vi på McDonalds innan vi gick på bio. Vi kollade på The curious case of Benjamin Button, en 2 timmar och 46 minuter lång film om en man som föds som gammal och sedan lever livet baklänges. Den var en trepoängare, av fem.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag tror jag vet hurdana vantar du menar :p


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback