Treenigheten!

Jag har världens sämsta läkhud. Och så får jag jättelätt dålig hy när det är vinter/när jag stressar/när jag inte är hemma. Vilket är en superdålig kombination. Så här sitter jag nu med guds gåva till mänskligheten; zinkpasta i halva ansiktet. När jag kommer hem ska jag såklart vara fab som alltid... Haha.

Ni vet treenigheten som det pratas om i bibeln? I mitt liv är det inte Fadern, Sonen och Den heliga anden som står för någon magisk treenighet. Nej, det är Zinkpastan, Hydrocortison-salvan och Bepanthen-salvan. Har man de tre i sin ägo kan man övervinna alla problem! Om alla på hela jorden ägde dessa så skulle det inte finnas några krig, orättvisor eller svält. Bra va?



Kommentarer
Postat av: L8

Hej Julia,



Globsol 2009? Se
www.globsol.info/ :)



Ha det gott!



Lotta

2009-05-07 @ 09:06:51
URL: http://ungdomskonsulent.blogspot.com

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback