Vad är väl lite smink?

Några timmar efter att jag skrev det föregående inlägget så upptäcker jag att A:s lillasyster (3,5 år) har varit och roat sig i mina necessärer... Vissa saker var totalförstörda, däribland läppstiftet, medan andra saker klarade sig relativt bra. Så vi får väl lov att säga att jag hade tur i oturen, om jag hade haft med alla saker som jag vanligtvis har med mig så hade säkerligen flera saker fått sätta livet till!

Haha, nåja. Vad är väl smink att vara ledsen över? När man kan vara ledsen över att älsklingen snart åker tillbaka till Sverige för ännu en termins studier. Åter till distansförhållandet. Åter till ensamma kvällar och sorgliga farväl. Åter till Rosella... Ååh, jag brister nästan inuti när jag tänker på det. Alltså inte när jag tänker på båten, utan när jag tänker på att vara ifrån mitt allt.

Kommentarer
Postat av: Anna

Åh, jag avskyr att vara ifrån den man älskar :( Snart kommer ju Simon hem iaf, men det är jobbigt när han är borta en månad.


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback