En bra dag trots allt

Och allting gick bra. Tyskaprovet gick lite sämre än föredraget på engelska, men ändå så gick båda helt bra. Jag kan vara nöjd. Dessutom fick jag ut två prov idag med strålande betyg! Så jag är duktigt. Utöver det har jag legat på marken mitt på Torggatan och spelat död idag. Det var Röda Korsets initiativ till en tyst demonstration för krigets offer, där 9 av 10 offer är civila. Det kändes som en bra, och enkel, sak att göra för våra medmänniskor. Dessutom ställde jag och Sofie upp på att vara med i Nya Åland. Bild och allting. Haha.

Nu ska jag gå ut med hunden, sedan ska jag skriva klart min uppsats om Ulf Lundell och efter det ska jag vila lite innan jag sätter igång och lagar mat. Ifall ni undrade.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback