Hos pappa!



Nu sitter jag här i Dalarna hemma hos pappa. Igår var det konfirmation för min lillasyster och det var riktigt trevligt. Sedan kollade vi givetvis på Eurovision på kvällen. Jag tycker att det var helt okej att Norge vann, killen var söt, sångkunskaperna hade han och inslaget med fiol gillade jag. Att Finland kom på sista plats är ganska roligt. Jag satt och skämdes i soffan när jag såg hur otroligt finsk "rapparen" i bandet såg ut. Jag hoppas att det inte syns lika tydligt på mig vilket land som är mitt hemland... Haha!

Jag ska strax hoppa in i duschen, sedan packa väskan och innan jag åker ska jag försöka hinna gå ut en stund. 13.00 startar jag hemresan, som kommer präglas av tyskaplugg och övande på engelska speechet. Jippi... 23.00 är jag hemma på Åland, i ett tomt hus (familjen är på Kreta). Sedan kör en ny vecka igång igen.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback