Aim for success, not perfection. Never give up your right to be wrong, because then you will lose the ability to learn new things and move forward with your life.

God söndagsmorgon allihopa!

Här i hushållet Lindfors-Mattsson har morgonen varit tråkig. Den ena halva (underförstått: inte jag utan Adam) steg upp i svinottan och åkte till skolan för att plugga matte tillsammans med hans klasskompis. Den andra halvan (ja, jag då) somnade om och vaknade halv elva. Den halvan som tog sovmorgon har nyss avslutat frukosten och ska strax plocka fram skolböckerna och läsa, läsa, läsa. Fortfarande sådant som jag har hoppat över tidigare under kursen (etiken i juridiken, straffrätt och lite arbetsrätt). Spännande va?

Om jag får något konstigt ryck, så dammsuger jag idag. Men det är jag inte allt för säker på. Jag är ju "ledig" måndag och tisdag också, så jag ska nog hinna med allt jag tänkt göra.

Citat i rubriken: Dr. David M. Burns

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag hör att det är du som borde ha skrivit min hemtenta istället! Då skulle det kanske gått liite bättre :P


Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback