Fredagsmys, ni vet!

Ja, igår mötte vi, som sagt, upp min styvmamma Susanne för en fika innan hon begav sig hemåt Dalarna. Därefter tog jag och Adam en liten utforskningstur av bussystemet (det vill säga, vi åkte buss för att se hur vi kommer närmast Willys. Behöver jag nämna att det småregnade och var ruggigt ute igår?). Jag hämtade ut mina skolböcker och sedan handlade vi lite mat. När vi hade lagat middagen och ätit slängde jag en blick på klockan, och den visade 22.00. Vart tog tiden vägen?!

Nåja, det var gårdagen. Idag har jag varit i skolan på lektion om straffrätt, dessutom meddelade vi vår hovrättsdom. Jag har även hunnit till tandläkaren idag (jag har fina tänder, bra munhygien och tandläkaren slipade en fyllning som "runnit" ner över tanden). Därefter handlade jag lite ingredienser vi hade glömt köpa igår och till sist var jag en sväng till apoteket.

Nu blir det att tillaga fläskfilé och klyftpotatis (hemmalagad!). Kvällen ska vi spendera med mystema (nu är det dags för fredagsmyyyys).

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback