Nu är det dags för freedagsmyyys

Igår var jag som sagt i skolan några timmar. Lektionen i fastighetsrätt var väl sådär, kan ha något att göra med att jag tycker fastighetsrätt är väldigt sövande. Sedan jobbade vi med vårt PM, och är så gott som färdiga nu! Jag är så nöjd med min grupp och vårt arbete. Nästa vecka ger vi järnet när vi skriver hovrättsdomen och sedan är vi praktiskt taget klara med hela JIK:en (okejdå, tentan kvar).

På kvällen hade jag monsterhuvudvärk (kanske för att kaffeintaget varit snålt under dagen). Så jag kollade på Desperate Housewives och Gossip Girl för att fördriva tiden.

Idag ska jag på temasittningen, med tema "Skepp ohoj - båtten upp". Jag tänkte köra på en marinblå klänning och en vit rosett i håret. Mera tema än så tror jag inte att det blir för min del... Men nu ska jag plugga lite!

Ha det bra allihopa ♥

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback