Jag kan inte se något fel på att det är måndag

För cirka en halvtimme sedan kom jag hem från skolan och en sväng via det kära shoppingstråket; Drottninggatan. I skolan gick vi igenom fordrings- och sakrätt, vilket vår duktiga lärare Jonny Flodin faktiskt fick intressant. Härligt! Sedan lämnade han ut våra rättsfallskoncentrat och det gick bra för mig, jag är nöjd! Efter det blev jag kvar och gjorde en skoluppgift tillsammans med Erik och Per. Till slut rundade jag av med en sväng i city. Body Shop, H&M samt Åhléns kan tacka mig för bidragen. Inköpen var en del ljuvliga hudprodukter från Body Shop, fem par strumpbyxor och ett par trosor från H&M samt hårfärg och läppfett från Åhléns. Jag är mycket nöjd med vad jag fann.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback