Nyckelord: cykelpump

Jag har fortfarande inte visat bilder på mina inköp från i måndags. Dåligt av mig (speciellt eftersom jag tycker att jag gjorde kanonbra fynd)! Jag ska verkligen försöka ta bild på grejerna så fort jag använder dem. Jag tycker i alla fall att det är så mycket roligare att titta på bilder på kläder/skor när det finns en människa med på bilden och bär upp kläderna/sakerna på ett bra sätt. (Det är alltså det jag ska försöka lyckas med, bära upp kläderna/sakern på ett bra sätt.)
Nu ska jag dock cykla till affären för att handla mat och så behöver jag en cykelpump. Ha det bra!
(Googlade "cykelpump" för att hitta någon beskrivande bild, och såg då att det finns cykelpumpar utmonterade på diverse ställen i Stockholms stad. Den närmsta ligger inte allt för långt härifrån. Frågan är då om jag ska köpa en cykelpump, så att man har en liksom, eller om jag ska cykla dit och fylla däcken?)

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback