Pest eller kolera

Idag har jag haft träff med min PM-grupp. Jag tycker vi kom ganska långt i spånandet och tills nästa träff (på fredag) ska vi alla läsa olika rättsfall samt förarbeten som är tillämpliga analogt. Känns nog som att det kommer gå bra!
Sedan jag kom hem har jag suttit och våndas över än det ena än det andra som behöver göras. Kylskåpet börjar eka tomt igen, disken fyllde hela diskhon och myskläder ligger slängda överallt (okej, jag överdriver väl ganska mycket på alla fronter - men det känns som att i proportion till att jag städade igår och vi enbart bor två personer här så är arbetsbördan mycket stor). Nu har jag diskat och plockat undan en del saker. Snart ska jag gå ner och boka tvättid och eventuellt, eventuellt, eventuellt tänker jag gå och handla. Men jag tvivlar. Som sagt sov jag väldigt dåligt i natt och kylskåpet är inte så tomt att vi får svälta ännu, så det är okej att inte handla idag. Eller hur? Dessutom hade Adam lovat att det är hans tur att gå och handla, men så går han och skadar sig. Typiskt!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback