Självstudiedag

God morgon! Här sitter jag och har redan ätit frukost, även fast jag har självstudier idag och i princip kan sova hur länge jag vill. Men eftersom jag vill leka snäll flickvän så stiger jag upp tillsammans med A. Känner dock att en liten stund till i sängen skulle göra gott, lägger mig kanske och läser en liten stund. I kväll är det pubrunda på KTH, och troligen kommer A och jag gå dit en sväng. På torsdag har vi jurister fadderpub och på fredag är det aktivitetsdag. På lördag är det coctailparty på Juristernas hus, men eftersom jag och A redan bestämt oss för att gå på tre rätters middag på KTH så blir det inget coctailparty. Mer party här i Sthlm än jag vågat hoppas på!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback