Bra måndag

Ja, lite efter åtta trillade målarna in och jag och Adam ut ur lägenheten. Vi gick via husvärdskontoret för att berätta vilken färg vi vill ha i sovrummet och sedan åkte vi till våra respektive skolor. Jag satt och slöade i en timme i väntan på att min föreläsning skulle börja. Två timmar föreläsning senare gick jag till juristernas bokhandel och köpte det materialet som hade hunnit komma. Efter det slog jag ihjäl drygt två timmar till på universitetet innan jag gick hem. Här hemma är det inte några målare längre och de är klara med hallen och har kommit igång med såväl sovrummet som badrummet. Känns bra att det snart blir klart!
-
Att solen strålar ute gör inte saken sämre heller.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback