Frustration på väldigt hög nivå!

Helvete. Jag kan tala om för er att vi definitivt inte lyckades fixa tvättmaskinen i söndags. Nu när jag kom in i badrummet var hela golvet vattentäckt. Jag verkligen ogillar den här känslan av att inte veta vad man ska göra. Är det något vi kan fixa själva? Behöver avloppsslangen bytas ut? Är något sönder inne i tvättmaskinen? Hur får man svar på alla frågor? Eftersom tvättmaskinen är vår egen kan vi inte heller be husvärden komma och reparera. Och google ger inte speciellt bra svar på sådana här frågor... Just nu önskar jag att jag bodde hemma fortfarande, då vore det här problemet föräldrarnas. Inte mitt. Haha!
-
Via google lär jag mig att det finns filter som kan vara smutsiga. Det kan vara smuts i tvättmedelsfacket. Det kan vara en slangklämma som släppt. Hur i h-vete ska jag kunna veta vad allt det här är?

Kommentarer
Postat av: mamma

ring Mika!

2010-04-28 @ 17:33:22

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback