Glada vappen! (OBS finlandssvenska)

Som vanligt valde jag att stiga upp klockan 07:00 istället för 08:30 som jag hade kunnat sova till. Men eftersom jag inte är någon morgontrött person så är det inte några problem, före vid 22-tiden på kvällen då mina ögon absolut inte vill vara öppna mera. Jag gillar dock känslan av att ha mycket tid på morgonen. Dricka kaffe i lugn och ro, kolla mailen/facebook, läsa favoritbloggarna, kolla in tidningarna på nätet och så vidare. Senare idag är det (äntligen) mitt PM-seminarium, det innebär alltså att det område som jag skrev om ska behandlas och jag (och de andra PM-författarna) förväntas delta aktivt i diskussionen med mina "expertkunskaper". Plus att vi får ut våra PM efteråt, med betyg. Lite nervös är jag allt, fast jag inte tror att det är någon fara!
-
Direkt efter skolan ska Adam och jag bege oss till Cityterminalen för att påbörja resan hem till Åland. Idag är det ju valborg som ska firas mer eller mindre ikväll.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback