Knäpp!

I natt sov vi i det nymålade sovrummet och klockan 07:00 vaknade jag av ett knäppande ljud. Först tänkte jag att det måste regna ute, att det är det som låter. Men sedan hörde jag fåglar kvittra så glatt där ute, så då antog jag att det inte regnade. Men knäppandet fortsatte. Då antog jag att det måste vara elementet som knäpper. Så i en timmes tid låg jag och irriterade mig på elementet och tänkte att jag aldrig kommer klara av att sova bredvid ett knäppande element i fyra års tid. Sedan steg jag upp och kunde konstatera att det regnar ute. Regn, regn mera regn. Tur att jag ska vara i skolan fem timmar och sedan resa till Åland under fyra och en halv timme, då får det gärna regna.

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback