Nu lyssnar du på mig, Julia!

Eftersom det här är min egen blogg, så är jag ganska övertygad om att jag själv läser den. Därför tänkte jag utnyttja det här utrymmet för att tala om för mig själv hur jag har slarvat med att besöka gymmet senaste tiden.
-
Faktum är, Julia, att du inte har varit till gymmet sen du bodde i Sickla. Och det känns ju som att det var hundra år sedan, visst? Två hela veckor har gått och gymmet har fått utstå att inte få besök av dig under den tiden. Har du helst en väldigt god orsak? Nja. Förra veckan var du visserligen sjuk, så då hade du inte klarat av att gå till gymmet. Den energin fanns inte. Den här veckan då? Det enda ursäkten du kan komma med är taskig planering och en motvilja att gå till ett helt nytt, främmande gym.
-
Efter en helg på Åland får du lova - dyrt och heligt - att du släpar iväg dig till gymmet. Du vet ju själv att du tycker om att träna. Du mår bra av det. Du blir glad av det. Du får energi av det. Så se för f-n till att gå till gymmet minst två gånger nästa vecka.

Kommentarer
Postat av: mamma

Okej Julia. när du kommer tillbaka till Sverige så måste du ta dig i kragen och beträda det nya skrämmande gymmet. Du som är så ekonomisk borde ju tycka att det svider när du betalat för ngt som du inte använder. Dessutom är det mycket roligare nästa gång du ska beträda vågen om du varit och tränat!

2010-04-15 @ 20:22:56

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback