Strax efter tolvslaget

Sitter på Åland i "min" säng just nu (vi systrar har bytt rumt ungefär en miljon gånger i takt med att några flyttat bort och några hem, så jag vet inte riktigt vad som känns som mitt mera). När jag och Adam steg i land klockan 18:00 åkte vi iväg till olika håll, jag blev i stan med min familj samt mina gudföräldrar med familj. Vi käkade oxfilé och det var supergott! Sedan blev det SingStar, vilket var superroligt. Nu ska jag strax gå och lägga mig, för imorgon hade jag tänkt hinna med några timmars plugg. Hoppas ni, läsare, har haft en bra Valborg och har firat på något passligt sätt! God natt.

Kommentarer
Postat av: Casper

hehe du får äta oxfilé idag igen :P (kanske)

2010-05-01 @ 13:22:26

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback