Tre veckor - fem kg!

Nu har jag följt GI fas ett under tre veckor, med andra ord har jag kommit halvvägs igenom de sex veckor som jag tänkt följa fas ett. Under dessa tre veckor har jag gått ner 5 kg totalt. Min förhoppning är att gå ner lika mycket till under den resterande tiden. För att uppnå detta tänker jag fortsätta med kosten på samma sätt som nu, det vill säga med mycket protein och fett och väldigt, väldigt lite kolhydrater. Utöver kosten tänker jag nu försöka få in mera motion, för egentligen ska man motionera varje dag för att uppnå resultat - och jag har motionerat ungefär tre gånger per vecka. De återstående tre veckorna ska präglas av promenader och lågintensiv träning på gymmet. Jag tror på mig själv, det här kommer gå!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Har du något speciellt program du följer? Hur har du motionerat de veckorna som gått?

Postat av: mamma

Det är helt klart att du kommer att klara det! Din självdisciplin när du väl bestämt dig för något gör mig 100% övertygad om att du fixar detta. Nu har du ju dessutom ett helt nytt område att utforska,som gjort för raska promenader. Du är bäst,kämpa på<3

2010-04-05 @ 12:56:12

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback