Vänskap som håller!

En sak som jag är väldigt glad för just nu är att jag har mailkontakt med två av mina bättre kompisar (ja, för trots bristande kontakt har vi ju ändå någonting där underliggande - gammal vänskap). Under senaste året har jag inte haft någon kontakt alls med Johanna, som jag dagligen pratade och skrattade med under de tre åren på gymnasiet. Under de senaste åren har jag inte haft speciellt mycket kontakt med Andrea, som jag dagligen pratade och skrattade med under högstadiet och folkis-tiden. Nu har jag alltså mailkontakt med båda, och det är riktigt roligt att uppdatera sig om vad den andra har för sig! Sedan lunchen har jag suttit och författat ihop två långa svar till dem båda på deras senaste mail. Det känns riktigt bra.
-
Nu ska jag återgå till Europarätten.

Kommentarer
Postat av: mamma

vänner är något som alla behöver.Hej hej Andrea! Saknar dig och ditt glada skratt!

2010-04-27 @ 14:37:52

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback