God förmiddag världen!

Idag vaknade jag upp på riktigt bra humör. Jag kände träningsvärken slå till i benen direkt när jag sträckte på mig, härlig känsla. Uppenbarligen ger asfaltslöpning en helt annan träning för benen jämfört med löpbandet, för jag har inte haft träningsvärk från löpbandet en endaste gång i sommar.
-
Hittills idag har jag ätit frukost, läst ToppHälsa och dammsugit nedre våningen. Senare idag kommer det trilla in folk i detta hus, så det är bäst att det är lite städat då. Pappa kommer hem från en jobbresa, Emma kommer hem från en klassresa, Jenny och Janne kommer på besök, Janne, Carina och Ulrika (vänner till familjen) kommer på besök - och så kommer Maja hem från skolan och Susanne från jobbet. Fullt hus blir det!
-
Nu ska jag hoppa i träningskläderna för att ta en promenad och komplettera den med lite ordentligare styrkeövningar. Ha det bra så länge!

Kommentarer

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback