Inte än...

För ungefär en vecka sedan införskaffade jag en hel drös med ansiktsprodukter från Visibly Clear-serien. Med förhoppning om att äntligen få bra hy, så klart. Hittills är jag inte riktigt nöjd. Visserligen känns huden väldigt fräsch efter rengöring. Men jag upplever nästan att jag fått fler och större porer, tvärtemot vad produkterna lovar alltså. Men jag är ju inte den som ger mig i första taget. Så jag tänker fortsätta med dessa produkter under minst en månad, jag har ju trots allt betalat massor för dem! Har dessutom för mig att man brukar prata om att huden måste vänja sig vid nya produkter, vilket kanske stämmer. Jag återkommer med resultat/uteblivet resultat senare!

Kommentarer
Postat av: Hannah w

Jag skriver pa engelska - from all my years of desperately trying to improve my skin I have found that the more expensive things are the only ones that give results, the ones you are using now worked a bit for me but the only way my skin has got better is by having monthly dermalogica facials and using their products at home, clinique was good too but when I used it too often it dried my skin out too much xx

2010-08-31 @ 23:40:58

Skriv dina åsikter här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:

Hemsida:

Dina åsikter:

Trackback